Jaarverslag 2017

Jaarverslag Stichting Voorzieningen Wons

Op het sportveld is afgelopen jaar weer gekaatst en er is weer flink gebootcampt. Ook voor het komende jaar hopen wij dat deze activiteiten weer zullen worden uitgeoefend op het veld. Er is bovendien nog voldoende ruimte voor meer activiteiten, dus heeft u ook een idee voor het veld? Meld het dan a.u.b. bij ons!

De afgelopen jaren zijn we ingeteerd op ons vermogen door gebrek aan inkomsten (subsidies). Om het banksaldo positief te kunnen houden hebben we het Dorpsbelang om een jaarlijkse schenking gevraagd. Dit is door hen positief beantwoord en hiermee kunnen we onze vaste jaarlijkse kosten betalen.

De haven vertoonde in 2017 een nogal een lege indruk. Botenbezitter kunnen hun boot hier ook in 2018 gratis aanmeren.

U kunt de stichting ook vinden op internet op: www.stichtingvoorzieningenwons.nl

Het bestuur wil nog wel een jaar in dezelfde samenstelling doorgaan.

De voorzitter:                                     De secretaris:                                      De penningmeester:

A.K. op de Hoek                               E.M. van der Zwan                            D. van den Berg

Maak jouw eigen website met JouwWeb