Jaarverslag 2014

Jaarverslag Stichting voorzieningen Wons 2014

Het jaar 2014 is rustig verlopen voor de stichting. Er is bijna geen gebruik gemaakt van de haven ondanks dat het gratis is. Ook in 2015 is het aanleggen gratis en hoeft u alleen te vragen aan het bestuur waar u kunt aanleggen.  Het sportveld  is met name door de schooljeugd en de kaatsvereniging gebruikt. Helaas gaat de school sluiten en zal het veld waarschijnlijk nog minder vaak gebruikt worden in de toekomst. De lening die de school aan ons verstrekt heeft om het veld te mogen gebruiken zal hierdoor ook komen te vervallen. De snoei- en maaiwerkzaamheden rond het sportveld zijn weer gedaan door Dooitze. Nu het gebruik nog verder daalt zitten we met de vraag of het terras bij het hokje moet worden  uitgebreid en opgeknapt.

U kunt de stichting ook vinden op internet op: www.stichtingvoorzieningenwons.nl

Het bestuur wil nog wel een jaar in dezelfde samenstelling doorgaan.

De voorzitter:                                      De secretaris:                                      De penningmeester:

Maak jouw eigen website met JouwWeb