Jaarverslag 2015

Jaarverslag stichting voorzieningen Wons 2015

Het jaar 2015 ligt al weer achter ons. De school heeft helaas de deur gesloten en daarmee vervalt jammer genoeg ook één van onze trouwe gebruikers van het sportveld. Hopelijk blijven de kaatsers hun activiteiten voortzetten. Wij zullen ons best blijven doen om het veld netjes te houden en het op tijd te maaien. Dooitze heeft deze taak afgelopen jaar wederom op zich genomen. Toch vragen wij hierbij ook, gelet op het huishoudelijk reglement, aan een ieder die gebruik maakt van het sportveld om na afloop van uw activiteit geen afval achter te laten op het veld. Wij verzoeken u om dit bij 't Bynt in de grote container te doen als u huiswaarts keert. Dank hiervoor.

Als bestuur hopen we dat er dorpsgenoten zijn met ideeën om naast het kaatsen en dorpenvoetbal op het sportveld te gaan doen. Of u hier bijvoorbeeld zou willen tennissen, of iets nog iets heel anders dan denken wij graag met u mee. Heeft u een idee, blijft u er dan niet mee omlopen maar neem z.s.m. contact met ons op!!

De haven is vrij toegankelijk en u hoeft u alleen te melden bij het bestuur als u voor een langere tijd wilt aanmeren.

Het bestuur wil nog wel een jaar in dezelfde samenstelling doorgaan.

U kunt de stichting ook vinden op internet:  www.stichtingvoorzieningenwons.nl

De voorzitter:                                     De secretaris:                          De penningmeester:

A.K. op de Hoek                               E.M. Van der Zwan                D. van den Berg

Maak jouw eigen website met JouwWeb